Шановні відвідувачі!

09.07.2019
Шановні відвідувачі!

Просимо звернути увагу на перелік документів, необхідний для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки.

Щоденно до департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради звертаються десятки громадян з метою отримання адміністративної послуги щодо оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки у зв’язку з досягненням 14-ти річного віку, обміну паспорта у зв'язку з досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою, яка має паспорт зразка 1944 року, зміною прізвища, непридатності паспорта до користування чи втрати паспорта. Переважна більшість громадян не володіє інформацією:

  • Які ж документи необхідно взяти з собою?

  • Скільки коштує адміністративна послуга щодо оформлення паспорта громадянина України?

  • Який термін її отримання?

  • Чи є можливість громадянам, місце проживання яких зареєстроване у іншій адміністративно-територіальній одиниці, отримати дану адміністративну послугу у Луцькому ЦНАП?

Враховуючи найчастіші запитання наших відвідувачів спробуємо дати на них відповідь.

Документи для оформлення, обміну паспорта громадянина України подаються виключно за зареєстрованим місцем проживання. Громадяни, які втратили паспорт громадянина України і місце проживання яких не зареєстроване, для відновлення втраченого паспорта звертаються за адресою попередньої реєстрації місця проживання.

Паспорт громадянина України видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання і вартує 345 гривень; у разі термінового оформлення — не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання і вартує 471 гривню.

Паспорт, який оформляється вперше, видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання і є безкоштовним.

Які ж документи необхідно взяти з собою?

Для оформлення паспорта громадянина України вперше при досягнені 14-ти річного віку:

      • документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання (довідку органу реєстрації, в якій зазначена дата реєстрації),

      • свідоцтво про народження,

      • паспорти обох батьків,

      • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

У разі, коли батьки чи один із батьків дитини на момент її народження були іноземцями чи особами без громадянства, або у разі набуття дитиною громадянства України на території України, подається довідка про реєстрацію дитини громадянином України.

Для обміну паспорта, у зв'язку з досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року чи непридатності паспорт до користування:

      • паспорт, що підлягає обміну,

      • документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання (довідку органу реєстрації, в якій зазначена дата реєстрації, будинкову книгу або картку реєстрації/прописки),

      • документ про сімейний стан (свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили),

      • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття,

      • квитанцію про сплату адміністративного збору.

Якщо дані, внесені до паспорта, пошкоджені (затерті) обов'язково подається свідоцтво про народження.

Для обміну паспорта, у зв'язку зі зміною прізвища:

  • паспорт, що підлягає обміну,
  • документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання (довідку органу реєстрації, в якій зазначена дата реєстрації, будинкову книгу або картку реєстрації/прописки),
  • свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили,
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття,
  • квитанцію про сплату адміністративного збору.

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого:

  • документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання (довідку органу реєстрації, в якій зазначена дата реєстрації),

  • свідоцтво про народження,

  • документ про сімейний стан (свідоцтво про шлюб/розірванняшлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили),

  • свідоцтво про зміну імені (у разі зміни імені);

  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття,

  • квитанцію про сплату адміністративного збору,

  • Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України). 

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення/обміну паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Якщо втрачено ІД-картку, за її відновленням можна звернутися та подати відповідну заяву, незалежно від місця реєстрації.

Перелік документів для виготовлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон:

Паспорт громадянина України  особам, які досягли 16-ти річного віку:         

Примітка: Якщо паспорт у формі ID-картки обов'язково додається довідка про підтвердження місця реєстрації або Витягу з ЄДДР.

  • Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
  • Паспорт для виїзду за кордон (за наявності).
  • Квитанція про сплату адміністративного збору

1034,00 грн. — термінове оформлення

682,00 грн. — звичайне оформлення.

  • Витяг з реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта для виїзду за кордон на території України).

Паспорт громадянина України  особам, які не досягли 16-ти річного віку:

  • Паспорт для виїзду за кордон (за наявності).
  • Паспорт громадянина України (для особи, яка досягла 14-ти річного віку) Витяг з ЄДДР або довідка щодо реєстрації місця проживання.

  • Свідоцтво про народження (для дітей до 14 років).
  • Квитанція про сплату адміністративного збору

1034,00 грн. — термінове оформлення

682,00 грн. — звичайне оформлення.

  • Документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання (довідка органу реєстрації, будинкова книга або картка реєстрації).
  • Документ, що посвідчує особу законного представника (паспорт).

                                                                                        Виключно оригінали перерахованих вище документів.

Всі документи подаються в оригіналах. Після прийняття до розгляду заяви-анкети оригінали документів повертаються заявнику.
Ми завжди раді бачити Вас у департаменті “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради, що знаходиться за адресою: м. Луцьк вул. Лесі Українки, 35.
      • Графік роботи:
      • понеділок 8:00 — 16:00,
      • вівторок 9:00 — 20:00,
      • середа 8:00 — 16:00,
      • четвер 9:00 — 18:00,
      • п'ятниця, субота 8:00 — 15:00.
      • Контактний телефон (0332) 777 887.

Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами!

Ми працюємо для Вас!

Департамент “Центр надання адміністаривних послуг у місті Луцьку”